Thursday, November 19, 2009

nerbes..... (=.=")

assalammualaikum...

huhu...ada pe pd senyum?? ada pe pd hati?? ada pe pd ketawa???
huhu...saat pertarungan utk adik aku...maafkan aku krn x jaga kamu...maafkn aku kerana xkisahkn kamu..maafkan ak kerana x tnya keadaan kamu....

aku abg, aku yg sulong tp pe aku yg aku telah wt????

adik aku, aku doakn ko lepas la ujian ni...kuatkan semangat adik ku ketika bertarung...biar manusia lain memandang kita teruk, biar manusia lain nk mengata kita...ak mahu adik ku sihat kembali...aku mahu dia sihat seperti biasa..maafkan aku sbb xmenjaga kamu...

adik aku, aku mghrpkan sgt senyuman semula kamu..ak xbersedia utk pe2 yg akn terjd..ak hnya mahu kamu sihat kembali...

ya tuhan ku...ampunkan la dosa adik ku...berkati la idup adik ku...mudah kn lah dia menghadapi ujian Kau....ak sudi dijdkn ganti sekiranyer adik ku leh kembali sihat...maafkan la adik ku..ampunilah dosa2 adik ku...amin

moga ko berjaya menawan sakit 2 adik ku...aku xtau nk wt cmner lg selain berdoa...aku tau aku bukn abg yg baik..aku tau aku xpedulikan kamu..tp ak sentiasa doakan kn kamu smue adik2 ku sihat n dpanjgnkan umur...maafkn aku adik ku...

assalammualaikum....

4 comments:

  1. alhamdullilah kamu sudah sedar..moga cpt sihat ek...:)

    ReplyDelete
  2. pengunaan ayat yang asyik berulang2 sila amik perhatian..ia membosakan pembaca...

    ReplyDelete
  3. hehehe....tq shima ku...dun wori...actually ayatnyer tersirat...2 sbb berulang...tp akn dberi perhatian kelak :)

    ReplyDelete