Wednesday, June 17, 2009

al-fatihah buat ayahmu

assalammualaikum...

maafkan aku ttg berita ayah mu norshima....ak phm bgaimana rsa nya kehilangan...ak mengerti bagaimana rsa nya ditinggalkn dan yg pasti tidak akan berjumpa lg...wt mu norshima, bykn besabar, doakn lah selamatnyer arwah di alam barzah...

maafkan aku coz lama ak x mghubungi mu...sbnrnya mengapa ak xmnghubungi mu adalah krn aku ingin menjauhi diri ku dr mu...ak tidak mahu berasa kecewa n susah ati...ak hrp ko bahagia sepnjg masa....

maafkan aku atas segala kata2 dan perilaku aku pd mu....ak mmg ingin berjauhn dr mu tp xbermakna ak lupakan mu....ak akn sentiasa mgmbil tau ttg diri mu melalui blog n fS selepas ini..pe jua terjd, ak tahu melalui blog n fS kamu....

maafkan aku norshima....insyaallah aku tidak akn mnganggu mu lg norshima...

assalammualaikum....

No comments:

Post a Comment