Thursday, September 30, 2010

( : : perjuangan belum berakhir : : )

assalammualaikum....

semalam baru post, arini post lagi...weeeeeee!!!

yang penting sekarang ini, aku HAPPY sangat....

syukur ke hadrat illahi atas pemberian, kembalinya segala yang Kau sediakan untuk aku...tanpa Mu, aku sesat di dunia ini...

tanpa rasa segan silu aku menyatakan aku sayang PARENT aku..sebab tanpa mereka, aku tentu tidak akan berada di dunia ini...malah aku benar sanjungi mereka sebab umur sudah meningkat ke 50thn tetapi masih mampu buat degree nombor dua mereka....GOOD LUCK to my parent and Hepi Anniversary to them on 1st October 2010 nanti...Anniversary yang ke 50 tahun...heheheheheh :)

penghargaan aku ini diucapkan terutama pada Puan Hiruani di MITASA atas sebab membantu, memberi panduan yang berguna bagi penyediaan diri aku untuk ke stage seterusnya dalam hidup aku ini....tanpa pihak MITASA, aku mungkin akan terumbang ambing sedikit untuk melangkah ke arah alam pekerjaan...

seterusnya credit to Puan Zaiha Ahmad, En. Antashah and Miss Mayudia sebab dia orang banyak tolong aku menghadapi suasana belajar dan praktikal di Masscomm School at UiTM Shah Alam...

tidak dilupakan juga rakan-rakan aku di Masscomm School terutama Nad, Faizal, Shima, Sherry, Nasrul, Lita, Anne, Desy, Zarin, Linda, Andy, Paul, Pali, Some, Tini, Wida, EZ, Afiq, Hafiz, Tiqah, Erin, Ali, Ash, Zetty, Azira, Acap and Josef atas bantuan serta panduan yang kalian bagi...aku tahu aku ini jenis yang tegas tapi percayalah aku sayangkan rakan-rakan aku....

dan juga pada rakan-rakan outdoor yang ramai...aku mungkin tidak dapat nak sebut semua tapi kalian-kalian turut juga banyak membantu aku menimba pengalaman hebat...thanks to KRESMA, C.O.C, Rakan Muda Petaling (klu xsilap ak) dan juga persatuan-persatuan lain yang banyak menyokong aku dalam menghadapi tiga tahun yang berharga..insyaAllah hubungan kita akan kekal selamanya...

pada si dia, hehehehehehe...alhamdullilah...plan sebelum tiga tahun tu saya tetap teruskan walaupun saya tiada jaminan masa depan....tp kena ingat, usaha itu tangga kejayaan....apa yang pasti kini, saya adalah saya...bukan saya yang terlalu menyanjungi awak seperti dahulu...

finally, pada rakan-rakan serta individu-individu yang tidak disebutkan, aku pun ingin mengucapkan jutaan terima kasih sama secara langsung atau tidak langsung membantu aku...

so...sedih pula :'(
hope selepas ini, kita akan sentiasa berhubung walau di mana jua kita berada OK...

hehehehehehehe....

assalammualaikum .... :D

1 comment: