Monday, September 20, 2010

raya...ohh raya....

assalammualaikum........

Salam lembaran. salam aidilfitri...pertama, ingin sekali ku pohon seribu kemaafan jika ada kesilapan dari segi pertuturan, perbuatan serta niat di dalam hati....maaf zahir dan batin...

kedua, raya kali ini memang tidak menyeronokkan sebab perangai manusia tidak akan berubah...no wonder la petanda2 kiamat makin menonjol2kan tanda2 kepada manusia...tapi manusia???hurmmmmm... raya tidak seronok sebab aku demam sepanjang raya....pastu cerita di TV pula macam HARAM...semuanya cerita memuji syaitan dan meraikan kebebasan syaitan....mana tidaknya, dari raya pertama sampailah raya kesembilan, semuanya cerita hantu...asyik2 ceria hantu...apa orang Malaysia ini memang menyambut kebebasan syaitan ke??? then paling tidak tahan...lagu2 memanjang sepanjang raya...takbir dekat TV memang kuranglah...patut aku rasa bergegar je tiap kali naik gunung....hurmmmm...

ketiga, raya kali ini aku rasa penat sikit...walaupun tidak dapat hendak pergi ke semua rumah rakan2, ak bersyukur sebab dapat jumpa semua sanak saudara di serata semenanjung... hehehehehehe SHAHALAM>JB>KEMPAS>JASIN>AMPANGAN>KL>IPOH (xjd sbb pakngah g beraya..hihihi)>JURU>ARAU>BALING>SHAHALAM.....itulah dia perjalanan raya aku tahun ini....ada tambahan dan juga kekurangan....tapi tidak mengapa sebab aku ikutkan ajer :)

keempat, terkejut juga aku apabila kakak sepupu ku bagi duit raya....dapat juga aku tahun ini...hehehehehe...total semua ada la....hehehehehehehe

kelima, arini aku mula bekerja...adoi, pening aku tengok buku akaun ini...rasa macam nk tutup jer....tidak mengapalah....cuma tinggal 10hari je lagi untuk aku bekerja...selepas ini aku siapkn report then off to holiday :)

so, setakat ini tentang raya aku....nape tiada gambar???raya kali ini agak mengecewakan aku..so, untuk koleksi gambar memang tiada...hehehehehehehe

assalammualaikum....

p/s: aku rindu sikit kt exGF aku tapi memandangkan aku tidak berharta, terus aku faham yang manusia sekarang memerlukan harta dari moral :)

No comments:

Post a Comment